Whatsapp Whatsapp
Telefon Hemen Ara

Terleme Tedavisi

Terleme Tedavisi, terleme vücut ısısının dengelenmesinde son derece etkili ve gerekli bir mekanizmadır. Aşırı terleme sorunundan için terleme tedavisi nasıl kurtulacağınız hakkında bilgi alın.

Aşırı Terleme Problemi Neden Kaynaklanır?

Bazen bölgesel ter bezlerinde normalden fazla çalışma durumu olabilir ki biz buna dermatolojide ‘lokalizehiperhidrozis’ adını veririz. Özellikle avuç içlerinde, ayak tabanlarında ve koltuk altlarında aşırı terleme erkeklerde, yaşam kalitesini negatif etkileyen önemli bir dermatolojik sorundur.

Aşırı Terleme Nasıl Giderilir?

Aşırı terleme sorunu için en etkili tedavi yöntemi bölgesel botulinum toksin enjeksiyonudur. Bir bakteri toksini olan botulinum toksin ter bezlerini çalıştıran sinirlerin aktivitelerini  azaltarak terlemeyi önemli oranda  azaltmaktadır.

Terleme tedavisinde botulinum toksini en sık koltuk altı bölgesine uygulamaktayız.  Ayrıca aşırı terleme problem olan avuç içi ve ayak tabanı bölgelerinde de  oldukça etkili bir yöntemdir.

Yüz terlemelerinde ise uygulamalarımız  estetik amaçlı uygulamamızdan farklı şekilde, kas içine değil deri içine  mezoterapi yöntemi şeklindedir. Uygulandığı tüm bölgelerde aşırı terleme tedavisinde başarılı bir tedavi yöntemidir.

Tedavi Sonrası Süreç

Aşırı  terlemeye karşı botulinum uygulaması öncesinde  problemli bölgedeki terleme bir takım testler ile  tespit ederek başlarız. Daha sonraki aşamada bölgeye lokal  anestezik kremler uygulanır  ve 20 dakikalık bekleme süreci sonrasında uygulamayı yaparız.

İşlem son derece ince uçlu iğnelerle aracılığı ile  problemli olan bölge içine ilaç enjeksiyonu şeklinde gerçeleştirilir. Terleme tedavisinde uygulanan botulinum toksin tedavi etki süresi yaklaşık etkisi 6-8 aydır.

Bu süre boyunca boyunca hem terlemenin miktarı oldukça azalır, hem de terin rahatsız edici kokusundan kişi kurtulmuş olur.

Terleme Tedavisi Fiyatları 2022

Terleme tedavisi fiyatları 2022 hakkında bilgi almak için bizlere ulaşabilirsiniz.