Whatsapp Whatsapp

Selülit Tedavisi

blank

Selülit Tedavisi

Selülit tedavisi deri altında oluşan düzensiz ve aşırı yağ birikiminin tedavi yöntemidir. AWT (Akustik Dalga Terapisi) ve mezoterapi uygulamaları ile selülit tedavisi hakkında bilgi alın.

Selülit Nedir?

Selülit, deri altında düzensiz ve aşırı yağ birikimi ile oluşan, özellikle bacak, kol ve kalça bölgesinde toplanan, bölgesel dolaşım bozukluğudur. Selülit obeziteyle karıştırılmamalıdır. Hareketsiz yaşam, kötü beslenme ve hazır gıda tüketimi selülit oluşumunu tetikler.

Selülit oluşumu, genetik ve hormonal yapı ile yaşam tarzından etkilenir. Dolayısıyla kilosu normal, hatta normalin altında olan bireylerde bile hormonal ve genetik etkilerden dolayı selülit oluşma riski vardır.

Selülit Sorunu Nasıl Giderilir?

Peki, kadınların özellikle yaz ayların daki korkulu rüyası selülit nasıl tedavi edilir ? Doğru beslenme ve spor , hazır gıdalardan uzak durmak ve su tüketimini arttırmak selülitelerin giderilmesinde bir nebze etken faktör olsa da, mezoterapi uygulamaları ile selülit sorunları tedavi edilmeye çalışılsa da teknolojinin gelişmesi ile selülit tedavisinde etkili cihazlarda yaygın olarak kullanılmaya başlanmıştır.

AWT (Akustik Dalga Terapisi) bilinen cihaz destekli tedavi yöntemlerinin içinde ilk akla gelen tüm dünyada yaygın şekilde kullanılan ve etkisi bilimsel olarak kanıtlanmış yöntemdir.

Başlıca Cihaz Destekli Selülit Tedavileri

Bu tip makine destekli tedavilerin başında, sellülitli alanlara mikroenjeksiyon- dermapen yöntemi ile ilaç uygulamaları, bölgesel uygulanan vakum yardımlı, enerji veren AWT yani akustik dalga tedavisi gelmektedir.

Ancak bu tedavilerin yanında kombine olarak Soğuk Lipoliz ve/veya Radyofrekans teknolijisi bazlı cihazlar kullanılarak bozulan cilt altı dolaşım arttırılarak selülitli bölge sağlıklı hale getirilebilir ve doku yenilenmesi sağlanır.

AWT İle Selülit Tedavisi

Selülit tedavisinde ortalama 8-12 seans arasında yapılmaktadır. Selülit tedavisinde altın standart AWT ( acoustic wave therapy )dir. Tedavi sonrası selülitli olan alanın düzeldiği, cildin prüzsüzleştiği hemen farkedilmektedir.

Bunun dışında masaj, mezoterapi, vitamin enjeksiyonları, lazer uygulamaları ve radyofrekans da etkin bir şekilde selülit tedavisinde kullanılmaktadır. Bunlara ek olarak fazla olan yağ dokunun da azaltılması için soğuk lipoliz uygulanmaktadır.

Selülit Tedavisi Fiyatları 2022

Selülit tedavisi fiyatları 2022 hakkında bilgi almak için bizlere ulaşabilirsiniz.