Whatsapp Whatsapp
Telefon Hemen Ara

Saç Güçlendirme (Mezoterapi)

Saç Güçlendirme (Mezoterapi), saç telinin bir yaşam döngüsü vardır. Saç güçlendirme (mezoterapi) uygulamalarıyla saçlarınızın nasıl güçlenerek dökülmesinin önlenebileceği hakkında bilgi alın.

Saç Dökülmesi Neden Olur? Nasıl Önlenir?

Her saç teli 4- 6 yıl yaşar, sonra dinlenir ve daha sonra da dökülür. Saçların bu şekilde dökülmesi son derece doğal bir süreçtir ve günde 50-100 tel saç dökülmesi normal kabul edilir.

Eğer bu sayıdan daha fazla dökülüyorsa, banyo yaparken ele gelen saç miktarı artmışsa ya da yıkanmış kurulanmış saçı elle çektiğimizde elimize 3-5 adet saç teli geliyorsa bu durumun ciddiye alınması gerekir. Saç dökülmesinin çok farklı nedenleri olabilir. Önemli olan bu nedenin saptanması ve uygun tedavinin yapılmasıdır.

Saç dökülmesini önlemek aynı zamanda mevcut saçlarının daha dolgun ve hacimli görünmesini sağlamak için saç mezoterapisi ve saçlı deriye uygulanan iki farklı tedavi yöntemi uygulamaktayız.

Saç Mezoterapisi

Mezoterapi dökülmeyi iyileştirmek ve kontrol altına almak için ek bir yöntemdir. Sonuçlar yüz güldürücü ve kalıcıdır.Saç gelişimi için gerekli olan eksiklerin giderilmesiyle saçlar daha dolgun, hacimli ve gür görünür.

Saç mezoterapisi ile saç dökülmesinin durması, yeni saç çıkışının uyarılması ve var olan saçların kalitesinin artmasını sağlamış oluruz. Mezoterapi uygulamasında kullanılan karışımın içeriğini ve oranlarını saçın ihtiyaçlarına göre  kişiye özel düzenleyebilmekteyiz.

Saçın ihtiyacına göre haftada bir veya iki seans olarak planlayabilmekteyiz. 6 ila 10 seans sonrasında saçlardaki dökülme tamamen durmuş olur. İlk 4 seans haftada 1 kez, son 4 seans 2 haftada 1 kez yapılır Hastanın mezoterapi sonrası saçlarını yıkamaması, ıslatmaması ve herhangi bir ilaç sürmemesi gerekir.

Plasma Tedavisi

Plasma  tedavisi hasarlı saç köklerini onaran,  saçlı derideki kan dolaşımını arttırarak saç follikülünün daha  iyi beslenmesini sağlayan bir tedavi yöntemidir. Kişiden alınan 10–20 cc kan özel işlemlere tabi tutularak plateletten zengin hale getirilir.

Plateletler(trombositler) vücudumuzda hasarlı dokuları tamir eden ve doğal bir yenilenme  sağlayanbüyüme faktörlerini yapısında barındıran kan hücreleridir.

Plasma solüsyonu  hazırlandıktan sonra ince uçlu iğneler yardımı ile saç diplerine enjekte edilir. Bazen dedermapen(mikroiğneleme) yöntemi eşliğinde uygularız.  Plasma ile saç tedavisi 3 hafta aralıklarla ortalama 4-6 seans uygulanır.

Uygulama  yaklaşık20 dk. sürer. Uygulamadan hemen sonra normal aktivitelere dönülebilir. Saçlarda kalınlaşma ,yeni saç çıkışı ve  seyrelmede azalma üçüncü tedaviden sonra ortaya çıkmaya başlar.

Saç ekimi hastalarında da hem saç mezoterapisi hem de Plasma uygulanmaları ekimin başarısını arttırmaktadır. Operasyon  sonrası 3. Aydan itibaren uygulanan 4-6 seanslık mezoterapi ve plasma ile follikullerin beslenmesi, kan dolaşımının artması, saçlı deri onarımının hızlanması ve ekilen köklerin tutma kapasitesinin arttırılması sağlanır.